Egyenesen Előre

Munkáról, sikerről, egészségről, családról, hivatásról.... - az életről, és annak teljességéről. Arról az idilli állapotról, amit mindannyian szeretnénk elérni. Viszont nem mindig tudjuk, hogyan.

Linkblog

HTML

Első bejegyzés

2011.02.15. 21:51 Vick DXN

Az első bejegyzés mindig izgalmas - azt mondják a gyakorlott bloggerek. Én nem vagyok az, de remélem, az leszek hamar, és bejegyzéseim érdeklődő fülekre találnak majd. Minden esetre tényleg izgalmas.

Mivel a teljes élet eléréséről és az azért folytatott tevékenységről fog szólni a blogom, ezért ilyesmi témával is kell kezdjek. Számomra a legfontosabb minden közül jelen pillanatban, hogy hogyan is indítsalak el.

Valahol el kell kezdeni életed megváltoztatását, nem? Akkor kezd el most. Mert, ha nem jó, akkor nem maradhat így. Ha egy kicsit is úgy érzed, többet érdemelsz, vágj bele a tervezésbe, álmodj új életet, és hidd, hogy álmod valóra válik. 

Így indulj el a teljesség felé. Én is így kezdtem, és bevallom elég jól haladok.

Utam során találtam egy remek eszközt anyagi terveim és egészségem megvalósításához. Ezt az alkalmat is szeretném megragadni, hogy megosszam veled.

Látogass el az oldalra, ott is olvashatsz még írásokat tőlem, és további hasznos információkat találsz.

http://dxneletstilus.hu/blog

 

Eredményes rajtot kívánok! Hajrá! Még találkozunk.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet kezdet motiváció életstílus dxn

A bejegyzés trackback címe:

https://1nsnelore.blog.hu/api/trackback/id/tr942664058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása