Egyenesen Előre

Munkáról, sikerről, egészségről, családról, hivatásról.... - az életről, és annak teljességéről. Arról az idilli állapotról, amit mindannyian szeretnénk elérni. Viszont nem mindig tudjuk, hogyan.

Linkblog

HTML

Május végi összegzés:

2011.05.22. 07:57 Vick DXN

Lassan vége a májusnak. Ezért egy rövid értékelést időszerűnek tartok.

Üdvözöllek!

Szóval valamikor februárban úgy döntöttem, kezembe veszem az életem alakulását, és megvalósítom végre az álmaimat. Ezért kezdtem a DXN-nel üzletileg is foglalkozni, illetve változtatni kicsit a mozgáshoz, étkezéshez, testi-lelki egészséghez való hozzáállásomon.

Testileg már van eredménye, pl. a mínusz két kiló, ráadásul úgy, hogy nem is volt minden nap alkalmam intenzíven mozogni, ráadásul edzeni is csak pár hete kezdtem el. A közérzetem is jobb, jelentősen energikusabb vagyok. Bár ez egymagában a táplálékkiegészítőknek is köszönhető lenne, amiket szedek.

dxn, ganoderma, passzív jövedelem, másodállásDXN Spirulina, RG és GL valamint egy finom csésze ganodermás kávé - ezzel kezdem a napot. Már ez nagyon sokat jelent a betegségek távol tartása szempontjából. A kislányomnak a ganodermás kakaót, a Cocozhit szoktam adni, hogy neki is erősödjön a kis szervezete, és a kakaóban lévő 18 napos gombafonal - kivonat a szellemi fejlődésének is jót tesz. Ezt a kúrát csináljuk tehát két és fél hónapja. 

Mi változott még azóta? Komoly javulást mutat pl. a bőröm állapota. Korábban a testem savasságát arcomon zsírosság és pattanások jelezték, mára ez oda. A körmeim is megerősödtek. A ganodermás szappannak és a méregtelenítő kúrának köszönhetően pedig nyaktól lefelé is helyrejöttem, ott ugyanis eddig száraz volt a bőröm. Ami pedig még fontosabb, sokkal több energiám van. Egy aktív kétésfél-éves mellé azért el is kell.  

dxn, ganoderma, passzív jövedelem, másodállás

Hogy mi történt üzletileg? Ezen a téren sincs okom panaszra. Nem illik ugyan részleteket kifecsegni fizetés, csatlakozók száma és más anyagi részletek terén, de annyit elárulhatok, hogy már most öröm nézni csoportom és anyagi keretem folyamatos bővülését. 

Téged is csak biztatni tudlak, hogy vágj bele! Nem kell hozzá nagy anyagi ráfordítás, csinálhatod szabadidődben, és megadja azt a fejlődést, amelyre szükséged van, hogy pénzügyileg és emberileg is kiegyensúlyozottabb légy. 

Hogy mit csinálok pontosan előremenetelem érdekében? Kaptam egy céges weblapot, így azzal dolgozom. Tartom a kapcsolatot az érdeklődőkkel, megválaszolom a kérdéseiket, segítek csatlakozni, vásárolni. Szeretek kávézni is, azokkal, akiket érdekel a DXN. Természetesen ilyenkor a finom, és egészséges gyógykávét isszuk. Tehát nem tukmálok vagy adok el senkinek, nem is esne jól azt csinálni.

Ilyen egyszerű tehát, hogy új jövőt építsek magamnak és a családomnak. Másodállásnak nem rossz, az biztos:D 

Összegezve tehát: csodálatos kis utat jártam be február óta, és van egy olyan sejtésem, hogy még ennél sokkal, sokkal nagyobb élmények várnak rám.

Szeretném ezt Veled is megosztani, úgyhogy térj vissza ide, Kedves Olvasóm. És persze kérdezz, kommentelj, had kapjon egy kis életet a blog a Te részedről is.

Érdekes, hogy látom a statisztikákat, miszerint, egyre többen jártok el ide, hozzászólásnak azonban híján vagyunk. Szerintetek mi az oka ennek? Hmm... A válaszokat hozzászólás formájában várom szeretettel.

Örülök, hogy itt voltál velem. 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség passzív jövedelem táplálékkiegészítők másodállás ganoderma spirulina dxn rg gl

A bejegyzés trackback címe:

https://1nsnelore.blog.hu/api/trackback/id/tr542922796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása